tagar
Tagar ist Musiker und Künstler, 1977 geboren, wohnhaft in München. Als Musiker arbeitet er seit nunmehr fünfzehn Jahren, sowohl unter dem Pseudonym Tagar, als auch in diversen Bands und Projekten. 2006 gründete er das kleine Label YRUSMTSIM. Das Stück 'Abattoir Love' wurde von Tagar exklusiv im März 2012 eingespielt und auf 4-Spur aufgenommen.

Tagar

 Foto © Anna McCarthy

TAGAR - ABATTOIR LOVE

am .

Text / Musik: Shithead Tagar

You've come to bite me (x4)
Abattoir Love (x4)
You've come to bite me (x4)
You take my arm
You take my leg
You take my hand
You take my head, yeah!
Abattoir Love (x4)
Shit!

Written, performed and produced by Shithead Tagar.
Recorded to 4-track. Mixed to HDD. Mastered by Tim Höfer.
Tagar - Vocals, Guitar, Bass, Drums.
Munich, March 2012.


Besetzung

Tagar - Vocals, Guitar, Bass, Drums


Media


Info

History: Tagar is a musician and artist working and living in Munich, born with a different name in 1977. He is involved in numerous studio and live projects, plays in a diverse number of bands and also works as a solo musician. In 2006, he founded the small record label YRUSMTSIM. Tagar ist Musiker und Künstler, 1977 geboren, wohnhaft in München. Als Musiker arbeitet er seit nunmehr fünfzehn Jahren, sowohl unter dem Pseudonym Tagar, als auch in diversen Bands und Projekten. 2006 gründete er das kleine Label YRUSMTSIM. Bands: UGH!, Honig, Das Weiße Pferd, Murena & Joe Masi, Dizzy Errol, Kamerakino, ...


Releases

  • Tagar - Shit! Fuck! Piss! 1996-2006 CDR 2010
  • Murena / Tagar - Split 7" Single 2007

Ähnliche Beiträge